Založ si blog

Keď to skrátka milujem

Vyčerpaná otváram dvere do bytu. Ledva sa vyzujem, zhodím zo seba kabát a unavená prezerajúc si poštu sadnem na najbližšiu stoličku v kuchyni. Samozrejme samé účty, na ktoré nemám chuť a deprimovaná i znechutená z celého náročného dňa sadám pred telku a snažím sa na nič nemyslieť.

V tom však môj zrak narazí na najkrajšiu neforemnú kopu. Zrazu sa moja nálada málinko zdvihla.

Vyťahujem potrebné náčinie, posúvam stolík a už s elánom v žilách si púšťam hudbu. Netrvá dlho a všetko mám pripravené: doska v správnej výške, žehlička nahriata a obrovská kopa položena vedľa mňa.

Moja myseľ sa upokojila, telo sa vzpružilo a ja si zase užívam pre mňa najúžasnejšiu domácu prácu akú poznám.

Po dvoch hodinách intenzívneho žehlenia spokojná, ale predsa s určitým nešpecifickým smútkom odkladám vyžehlené veci do skríň. Spomínaný smútok priam až nostalgia, ma prinútila vziať telefón a vytočiť sestru a mamu. Obe mi po dohode každý týždeň nosili šatstvo na žehlenie. Overovala som si, že či tento týždeň majú nejakú tú kopu, pretože skrátka ja milujem žehlenie.

Nesklamali a na druhý deň som si terapiu žehlením vychutnala na plno.

Viete, že aj kalendáre majú svoju súťaž?

10.04.2014

Priznám sa, že ak by som nenavštívili výstavu Ako sa meral čas na Bratislavskom hrade, vôbec by som netušila, že aj v 21. storočí môžu byť kalendáre pekné a zaujímavé. Niektoré kúsky ma dostali natoľko, že som sa rozhodla pátrať po ešte krajších skvostoch. Natrafila som na súťaž, v ktorom sa vyhodnocujú najkrajšie kalendáre Slovenska. Táto súťaž už [...]

Neukazujme deťom „škaredé“ Slovensko

02.02.2014

Veľmi ma mrzí, že mladým ľuďom, ktorý vstupujú do dospelého sveta ukazujeme, že na Slovensku nič nefunguje. Zlá vláda, zlá justícia a že tu si človek na nič nezarobí. Mrzí ma to o to viacej, že rodina haní svoj domov, a pritom dáva nám toľko veľa. Nie je to tu ideálne, ale kde je? A ak majú byť meradlom peniaze, tak vtedy ani pre nás a ani pre naše deti nebude [...]

Recept na šťastie? Skúste sa opýtať vašej stolice alebo moču

24.01.2014

Môžete ma za tento článok odsudzovať, môžete ho kritizovať a komentovať moju, pre vás neznámu osobu, ale je to fakt … Človeka, ktorý sa vykadí alebo vymočí, čaká na konci tohto procesu pocit uvoľnenia. Uvoľnenie smeruje k pocitu šťastia. A o to sa celý život usilujeme. Možno si poviete aká absurdnosť prirovnávať šťastie k momentu, kedy napĺňam záchodu [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 31397x
Priemerná čítanosť článkov: 1962x

Autor blogu

Kategórie