Založ si blog

Ďakujem Vám Pán Vodič, za nezvyčajné rána

Pokazené auto ma prinútilo cestovať do práce autobusom. Okrem počiatočného šoku, ktorý spočíval v tom, že treba byť na čas na zastávke (a nielen si pohodlne kedykoľvek sadnúť do auta) a niekedy aj dlhšie vytrpieť zimu, lebo šofér sa kdesi zdržal, všimla som si milé skutočnosti.

Najviac som bola prekvapená z ochotného a nezvyčajne ľudského Pána Vodiča.

V prvý deň, ako som začala používať po veľmi dlhej dobe prímestskú dopravu, bez žiadnej mojej prosby, mi vysvetlil možnosti výšky cestovného lístka v mojom prípade. Bola som z neho veľmi milo prekvapená, a preto nasledujúce dni sme sa pri nástupe na seba usmievali.

Reflexná vesta a bezdomovec – ďalší skutok Pána Vodiča.

Nasledujúci deň náš autobus zaflekoval a zrazu sa všetci prebrali. Čo sa to stalo? Keďže v zimnom období je ráno o 6 hod. ešte tma, tak si šofér na poslednú chvíľu všimol, že mu do cesty skočil bezdomovec, ktorý sa prehrabával v kontajneroch. Všetko dobre dopadlo, tak o chvíľu už celý autobus na to nemyslel. Lenže Pán Vodič áno. Na druhý deň sa ten istý bezdomovec znova obšmietal okolo smetných košoch. Šofér opäť zastal, vytiahol reflexnú vestu, vystúpil von a podával vestu bezdomovcovi.

Či veríte, alebo nie, odvtedy vidíme bezdomovca v reflexnej veste každé ráno.

A aby toho nebolo málo, náš Pán Vodič, zakaždým počká na tých istých oneskorencov, ktorí dobehujú každé ráno na autobus. A všetky tieto veci robí s pohodovým úsmevom na tvári.

Teraz, keď mám auto opravené, je mi až ľúto, že už s ním nebudem cestovať.

Viete, že aj kalendáre majú svoju súťaž?

10.04.2014

Priznám sa, že ak by som nenavštívili výstavu Ako sa meral čas na Bratislavskom hrade, vôbec by som netušila, že aj v 21. storočí môžu byť kalendáre pekné a zaujímavé. Niektoré kúsky ma dostali natoľko, že som sa rozhodla pátrať po ešte krajších skvostoch. Natrafila som na súťaž, v ktorom sa vyhodnocujú najkrajšie kalendáre Slovenska. Táto súťaž už [...]

Neukazujme deťom „škaredé“ Slovensko

02.02.2014

Veľmi ma mrzí, že mladým ľuďom, ktorý vstupujú do dospelého sveta ukazujeme, že na Slovensku nič nefunguje. Zlá vláda, zlá justícia a že tu si človek na nič nezarobí. Mrzí ma to o to viacej, že rodina haní svoj domov, a pritom dáva nám toľko veľa. Nie je to tu ideálne, ale kde je? A ak majú byť meradlom peniaze, tak vtedy ani pre nás a ani pre naše deti nebude [...]

Recept na šťastie? Skúste sa opýtať vašej stolice alebo moču

24.01.2014

Môžete ma za tento článok odsudzovať, môžete ho kritizovať a komentovať moju, pre vás neznámu osobu, ale je to fakt … Človeka, ktorý sa vykadí alebo vymočí, čaká na konci tohto procesu pocit uvoľnenia. Uvoľnenie smeruje k pocitu šťastia. A o to sa celý život usilujeme. Možno si poviete aká absurdnosť prirovnávať šťastie k momentu, kedy napĺňam záchodu [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 31364x
Priemerná čítanosť článkov: 1960x

Autor blogu

Kategórie