Založ si blog

Slovenské originálne PFka

Priznám sa, že z duše neznášam vianočné a novoročné priania a želania. Po prvé je nimi prepchatá moja mailová schránka. Po druhé hodiť fotografiu s vianočným motívom a zaželať: Veselé Vianoce a šťastný Nový rok, je tak otrepané, že ma to znechucuje.

Ale tento rok som natrafila podľa mňa na najoriginálnejšie PFka a môj pohľad na tradičné novoročné priania sa zmenil.

Tieto PFka mi len tak nenápadne ponúkla sociálna sieť Facebook, ako to už býva zvykom. Prvé z nich vyprodukovala pre mňa úplne neznáma firma, ktorá sa korunovala za internetovú agentúru. Jej nápad Pfka spočiatku vôbec nepôsobí ako novoročné prianie, a preto je pointa o to zábavnejšia. Skúste sa presvedčiť aj vy. ( onlinepsychiatry.eu)

Druhá PF je od už známej značky na Slovensku, ktorá sa zaoberá predajom kníh. Nápadité oslovenie zákazníka ponukou stať sa hlavným hrdinom príbehu, je ukážkou toho, ako sa dá inak, ale predsa milo zaželať šťastný nový rok. (martinus.sk/pf2014)

Mám rada odvážne nápady, a tieto ma očarili. Poznáte aj vy, nejaké zaujímavé a originálne PF, ktoré by za to stalo? Sem s ním…

 

Viete, že aj kalendáre majú svoju súťaž?

10.04.2014

Priznám sa, že ak by som nenavštívili výstavu Ako sa meral čas na Bratislavskom hrade, vôbec by som netušila, že aj v 21. storočí môžu byť kalendáre pekné a zaujímavé. Niektoré kúsky ma dostali natoľko, že som sa rozhodla pátrať po ešte krajších skvostoch. Natrafila som na súťaž, v ktorom sa vyhodnocujú najkrajšie kalendáre Slovenska. Táto súťaž už [...]

Neukazujme deťom „škaredé“ Slovensko

02.02.2014

Veľmi ma mrzí, že mladým ľuďom, ktorý vstupujú do dospelého sveta ukazujeme, že na Slovensku nič nefunguje. Zlá vláda, zlá justícia a že tu si človek na nič nezarobí. Mrzí ma to o to viacej, že rodina haní svoj domov, a pritom dáva nám toľko veľa. Nie je to tu ideálne, ale kde je? A ak majú byť meradlom peniaze, tak vtedy ani pre nás a ani pre naše deti nebude [...]

Recept na šťastie? Skúste sa opýtať vašej stolice alebo moču

24.01.2014

Môžete ma za tento článok odsudzovať, môžete ho kritizovať a komentovať moju, pre vás neznámu osobu, ale je to fakt … Človeka, ktorý sa vykadí alebo vymočí, čaká na konci tohto procesu pocit uvoľnenia. Uvoľnenie smeruje k pocitu šťastia. A o to sa celý život usilujeme. Možno si poviete aká absurdnosť prirovnávať šťastie k momentu, kedy napĺňam záchodu [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 31391x
Priemerná čítanosť článkov: 1962x

Autor blogu

Kategórie