Založ si blog

Je sila pozitívneho myslenia utópia? 5 dôvodov, prečo nám „sila pozitívneho myslenia“ nefunguje

Určite ste už počuli o sile pozitívneho myslenia, alebo o tom ako si myšlienkami tvoríme svoj svet a život. Samozrejme ako všetko kontroverzne i toto ma svojich oddaných nasledovateľov, ale i silných odporcov.

Sila myšlienok je jedna zo súčasti nášho života, tak prečo to nevyskúšať?

Existuje množstvo návodov, ako využívať myslenie vo svoj prospech. Ale vysoké percento ľudí to po vyskúšaní zaradí do škatuľky: Blbosť. V začiatkoch som bola na tom podobne, ale stále som intuitívne prišla na cestu, ktorá hovorí, že svoju realitu si tvoríme myšlienkami. Tak som sa to rozhodla znova a znova vyskúšať.

Prečo teda nám sila pozitívneho myslenia nefunguje?

  1. Pre našu netrpezlivosť a pochybovanie
  2. Myšlienky sa nedajú stále kontrolovať
  3. Myslite pozitívne, ale cítite sa depresívne
  4. Chceme si kreovať svet, ktorý nám do našej hlavy vnukli iný (veľakrát chceme to, čo oceňuje okolie a nie to, čo chceme naozaj).
  5. Berieme si vážne vetu: Treba byť realista (a vôbec vieme, čo je realita?)

Chýba nám vnútorná sloboda, ktorá nám dáva nápady a odvahu ich realizovať. O svoju slobodu sa častokrát necháme obrať názormi iných.

 

Viete, že aj kalendáre majú svoju súťaž?

10.04.2014

Priznám sa, že ak by som nenavštívili výstavu Ako sa meral čas na Bratislavskom hrade, vôbec by som netušila, že aj v 21. storočí môžu byť kalendáre pekné a zaujímavé. Niektoré kúsky ma dostali natoľko, že som sa rozhodla pátrať po ešte krajších skvostoch. Natrafila som na súťaž, v ktorom sa vyhodnocujú najkrajšie kalendáre Slovenska. Táto súťaž už [...]

Neukazujme deťom „škaredé“ Slovensko

02.02.2014

Veľmi ma mrzí, že mladým ľuďom, ktorý vstupujú do dospelého sveta ukazujeme, že na Slovensku nič nefunguje. Zlá vláda, zlá justícia a že tu si človek na nič nezarobí. Mrzí ma to o to viacej, že rodina haní svoj domov, a pritom dáva nám toľko veľa. Nie je to tu ideálne, ale kde je? A ak majú byť meradlom peniaze, tak vtedy ani pre nás a ani pre naše deti nebude [...]

Recept na šťastie? Skúste sa opýtať vašej stolice alebo moču

24.01.2014

Môžete ma za tento článok odsudzovať, môžete ho kritizovať a komentovať moju, pre vás neznámu osobu, ale je to fakt … Človeka, ktorý sa vykadí alebo vymočí, čaká na konci tohto procesu pocit uvoľnenia. Uvoľnenie smeruje k pocitu šťastia. A o to sa celý život usilujeme. Možno si poviete aká absurdnosť prirovnávať šťastie k momentu, kedy napĺňam záchodu [...]

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36, aktualizované: 14:15

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 31372x
Priemerná čítanosť článkov: 1961x

Autor blogu

Kategórie