Založ si blog

Viete, že aj kalendáre majú svoju súťaž?

Priznám sa, že ak by som nenavštívili výstavu Ako sa meral čas  na Bratislavskom hrade, vôbec by som netušila, že aj v 21. storočí môžu byť kalendáre pekné a zaujímavé. Niektoré kúsky ma dostali natoľko, že som sa rozhodla pátrať po ešte krajších skvostoch.

Natrafila som na súťaž, v ktorom sa vyhodnocujú najkrajšie kalendáre Slovenska.

Táto súťaž už beží 22 rokov, čo je obrovský kus času. Ale veď o to pri kalendároch aj ide. Ale na chvíľu sa vrátim na výstavu. Veľmi sa mi tam zapáčili dva kalendáre jedného slovenského mesta. Ozaj to bol výstavný a priam zberateľský kúsok. O to väčšmi ma potešilo, že kalendáre pochádzajúce z toho mesta, boli víťazmi najkrajších kalendárov už viacero ročníkov tejto súťaže a tento rok zase zvíťazili.

Zrazu ma prepadla obrovská túžba a chuť vidieť ich všetky.

Povedala som si, že dnes je všetko na webe a určite ich nájdem aj v digitálnej podobe. Trvalo mi to veľa klikania a rolovania, ale nakoniec som našla úžasnú stránku, kde ich nájdete všetky. Najviac však ma očaril a dostal nápad spracovanie kalendára na tento rok a myslím si, že vyhral zaslúžene (pozrieť sa môžete na http://kalendare.magnetica.sk/moje-mesto-ma-narodeniny.html).

Taký svieži a pestrý kalendár som už dlho nevidela. Naozaj si zaslúži uznanie.

Neukazujme deťom „škaredé“ Slovensko

02.02.2014

Veľmi ma mrzí, že mladým ľuďom, ktorý vstupujú do dospelého sveta ukazujeme, že na Slovensku nič nefunguje. Zlá vláda, zlá justícia a že tu si človek na nič nezarobí. Mrzí ma to o to viacej, že rodina haní svoj domov, a pritom dáva nám toľko veľa. Nie je to tu ideálne, ale kde je? A ak majú byť meradlom peniaze, tak vtedy ani pre nás a ani pre naše deti nebude [...]

Recept na šťastie? Skúste sa opýtať vašej stolice alebo moču

24.01.2014

Môžete ma za tento článok odsudzovať, môžete ho kritizovať a komentovať moju, pre vás neznámu osobu, ale je to fakt … Človeka, ktorý sa vykadí alebo vymočí, čaká na konci tohto procesu pocit uvoľnenia. Uvoľnenie smeruje k pocitu šťastia. A o to sa celý život usilujeme. Možno si poviete aká absurdnosť prirovnávať šťastie k momentu, kedy napĺňam záchodu [...]

Je sila pozitívneho myslenia utópia? 5 dôvodov, prečo nám „sila pozitívneho myslenia“ nefunguje

20.01.2014

Určite ste už počuli o sile pozitívneho myslenia, alebo o tom ako si myšlienkami tvoríme svoj svet a život. Samozrejme ako všetko kontroverzne i toto ma svojich oddaných nasledovateľov, ale i silných odporcov. Sila myšlienok je jedna zo súčasti nášho života, tak prečo to nevyskúšať? Existuje množstvo návodov, ako využívať myslenie vo svoj prospech. Ale vysoké [...]

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 31394x
Priemerná čítanosť článkov: 1962x

Autor blogu

Kategórie