Tento príspevok možno nebude zaujímať mužov, alebo . .. Keď to už prichádza.

16. októbra 2013, floh87, Nezaradené

Nezvyčajné mini obdobie, ktoré zasiahne takmer každú ženu v pravidelných vracajúcich sa intervaloch, dokáže na malý moment vyvolať u mňa malú eufóriu.

Áno, tušíte správne. Dovolila som si tento článok venovať každomesačnej ženskej záležitosti menom Menštruácia. Opisovať nálady a chute do jedla, ktoré kulminujú práve v období „svojich dní“ by bolo zbytočne, lebo minimálne ženský rod to veľmi dobré pozná. Avšak je tu niečo, čo každá z nás nezažíva.

Keď som sa zdôverila so zážitkom sestre a ďalším dvom priateľkám, reagovali: „Ty nie si normálna!“ alebo „Príliš tomu venuješ pozornosť.“

Ale nebola som jediná, keď v deň začiatku menštruácie, som sa cítila ako víla – ak chcem ten pocit prirovnať k niečomu nezvyčajnému. Lepšie to však vystihla moja kolegyňa: „ Príjemný chladivý pocit, ktorý ti vychádza z oblasti hrude, sa zväčšuje a pomaličky máš dojem, že ťa celú obklopuje. Cítim sa povznášajúco a božsky, až kým nepocítim v oblasti brucha silnú bolesť. Ale ten krátky moment predtým, ako nastúpi pálčivá bolesť je úžasný.“

Aj ja len potvrdzujem, že čosi podobné zažívam aj ja. Akurát u mňa má to dlhšie trvanie.

Preto aj keď viem, že ma na pár dni čaká nervózna a podráždená nálada, tento okamih mi stojí za to, aby som ďalší mesiac opäť s radosťou očakávala svoje dni.

No čo poviete? Som normálna? 🙂